måndag 27 april 2009

5 ~Utmanad av Maria

Fem accessoarer

Angelic Pretty wonder cup axelväska.
Gingerbread and crem cake ring.Angelic Pretty rose toile bonett.Alice at the teaparty halsband.Angelic Pretty minihatt med karamell brosh.

Fem plagg

Baby the stars shine bright, högkragad OP
Angelic Pretty carnival JSKMetamorphose ribbon embroidery cardiganAngelic Pretty fruits parlor JSKAlice and the pirates babydoll JSK & Angelic Pretty twinkle tartan JSK (jag kan inte välja en av dem *3*)

Fem skor

Manifesteange metamorphose temps de fille (omg vintage, när försvann egentligen manifesteange från deras namn?) platå med frilly ankle strapsLollipops pinstriped boots Babyssb sammets pumpsDonna Girl pumpsRosa secret shop tea party replicas

Jag utmanar Ylva, Maja & Sälen

2 kommentarer:

Maria ♥ sa...

Ja, sammetspumpsen är helt klart to die for. Mina börjar bli lite slitna, funderar på att köpa ett par till bara för att vara helgarderad om/när de är utslitna.

Sara sa...

doin' it tomorrow eller tisdag! tisdag för att jag då förhoppningsvis fått tid till att gå igenom garderoben också *_*

Alltså jag älskar ju hela din garderob, den är to die for.