onsdag 30 september 2009

Ordeal?

Framme i Tokyo efter en relativt smärtfri resa, jag mår lite illa, varit på resande fot sedan kl 04.00 igår morse och är alltså inne på 24h+ av vakenhet. I Tokyo är klockan bara 14.00 och jag har mycket kvar att göra innan jag äntligen får dusha och sova. De uppdagades medans vi satt på flygplatsen i Helsingfors att jag och Ylva inte kommer att gå på samma kampus och har inte ens inskrivningsprov samma dag, jobbigt? Jag vet inte ens, allt jag kan tänka på är att sova, men det får jag först efter ytterligare sex timmar av vakenhet.

Translation:
I've arrived in Tokyo without much fuss, I'm feeling slightly nauseous since I've been on the go since 04.00 last morning. It's mid day in Tokyo and I have lot's of stuff to do before I can shower and sleep. Whils waiting for ouer flight in Helsinki me and Ylva realised we weren't eveb on the same campus at school, ordeal? I can't even tell anymore, all I think about is sleep, but I have to stay awake for another six houers atleast.

2 kommentarer:

Maria ♥ sa...

Skönt att se att du och Ylva lever iallafall.

Emelie sa...

Aw, bra ni kom fram okej :3
Jobbigt att ni inte gick på samma campus, men det lär gå bra ändå :o (jag går inte på samma som de jag åkte med heller >_<)