torsdag 17 september 2009

Prov på okunskap

Jag tog fel på dagen för mitt teoriprov och for till Falun helt i onödan, pinsamt och dyrt med 110kr i sjön. Medans jag vandrade omkring och väntade på min buss hem igen upptäckte jag att alla affärer för sötsaker som jag kände till i Falun tycks ha smällt igen så ingen choklad till mig, istället köpte jag Professor Layton and the Curious Village second hand på GameStop, ett värdigt substitut.

Dagens lunch på Falangallerian, en vegetarisk foccacia och en stor chai latte som otroligt nog var aningen söt för min smak.
Translation:
I messed up and got the date for my drivers test mixed up so I went to Falun (a little more than one houer busride from my place) for nothing, an unnecessary missunderstanding that costed me 110 SEK. While I was stroling around town, waiting for my bus back home, I discovered that all my favourite sweet shops have closed down! No sweets for me, instead I bought Professor Layton and the Curious Village second hand from the local GameStop, the next best thing I suppose.

Lunch today was a vegetable foccacia and a big chai latte wich odly enough turned out a bit too sweet for my taste.

1 kommentar:

Vanessa sa...

Åh ja det är väll det bästa med gamestop, när de har vettiga priser på sina second hand spel X3