torsdag 24 september 2009

Something sweet

Något sött och rosa med smak av jordgubbssylt och en after eight cappuccino ihop med Fred och Noffan på Kaffestugan. Fred gör en blixtvisit här hemma och skvallrar om skolan på gotland som jag kom in på men blev tvungen att neka eftersom att jag åker till japan istället. Det låter väldigt roligt med speldesign, men jag känner mig fortfarande tveksam till att det är något för mig, jag vill helst inte slösa värdefull tid och studielån på något som inte resulterar i en karriär.

Translation:
I met up with two dear friends of mine at a local café, I had something sweet and pink that tasted of strawberry jam and a minty cappuccino. Fred had a free week from school and was able to tell me a bit about the school for game design wich I got accepted too but I had to turn down because of my trip to Japan. It sems like alot of fun but I'm not sure if it's for me since I would hate to waste precious time and student loans on something that won't result in a career of any sort.

Inga kommentarer: