lördag 9 maj 2009

Jag glömde nästan...

Om mindre än en timme är de över, tonåren! För tillfället känns det just ingenting, ingen ångest, ingen glädje. I morgon händer mest troligt ingenting speciellt, resturang eller eventuellt bara köp mat och tårta om jag begär det. Jag får inte överraskningstårtor längre, förutom från Ylva~<3. Som jag har förstått det är det en ny telefon som blir årets present vilket inte är superkul men välbehövligt, min gamla har varit paj i snart två månader, jag hoppas på den rosa jag har haft ögonen på. Det riktiga firandet kommer senare, jag betraktar vår meetet som mitt kalas. Goda vänner i det gröna och allmän awesomeness.

Jag funderar på att köpa en Royal Poodle OP i present till migsjälv också, för jag vill ha den och man borde få det man vill ha på sin födelsedag. Jag brukar bara ge migsjälv en kjol men jag kanske kan göra ett undantag, det är ju trotts allt the big two-O.

1 kommentar:

Isabelle sa...

Det tycker jag definitivt att du ska göra. Skäm bort dig lite ^^

Grattis i förskott :D