måndag 17 augusti 2009

Resfeber

Jag har gjort migsjälv sjukt med all ångest och oro inför resan, jag är snuvig med svullen hals, bultande migrän, feber och blodsprängda ögon. Inatt drömde jag mardrömmar om försvunna biljetter och gate-förväxlinga. Magknipet när jag vaknade var så illa att jag inte kunde somna om fast klockan var tre på morgonen. Jag skjuter upp pluggandet som jag borde ta tag i på alvar men rädslan för misslyckande har ju aldrig varit så överhängande. Vad är jag konstruerad på för idiotiskt sätt egentligen? Varför måste allt vara så fruktansvärt motigt?

Jag fick en förfrågan om att följa i mina vänners fotspår och börja med en engelsk översättning på min blogg, jag ska göra mitt bästa.

Translation:
I'm making myself sick with nervous thoughs of Japan, I had nightmares and couldn't sleep last night. Sometimes I wonder what's wrong with me since I feel so awfull.

Inga kommentarer: