onsdag 12 augusti 2009

Ants in my bloodveins

Körlektion vid 08.00 känns grymt såhär när jag äntligen är ledig men det måste väl bli gjort. Jag är på landsvägskörning nu och det måste väl ändå vara en av de senare momenten i utbildningen, det är åtminstone långt bak i boken så jag biter ihop och uthärdar. Jag har så mycket aggressioner mot hela dethär projektet för närvarande att risken är att när jag väl får det där förbannade kortet så kommer jag bränna upp det.

På vägen hem köpte jag munkar som en snäll tröstfrukost till migsjälv men insåg snabbt att det egentligen inte alls är gott. Jag äter dem bara för att jag tycker de ser aptitliga ut. Höjden av ytlighet, den med socker var iallafall lite bättre. Jag hoppas på bättre fika i eftermiddag när jag har inplanerat lek och fik med en viss Marlene från forumet. Varenda gång jag ska möta folk för första gången och jag vet att de förväntar sig lolita får jag besynnerliga infall att vilja dyka upp i något helt annat, de kanske blir en body till nästa vårpicknick?

Inga kommentarer: